Nejčastější otázky - FAQ
Akceptujeme platby kartou online, bankovní převody a platby dobírkou.
Pokud objednávka ještě nebyla odeslána, kontaktujte nás co nejdříve na info@tattoohub.cz nebo telefonicky na +420 266 266 964.
Ano, poskytujeme množstevní slevy při objednávce více položek stejného produktu. Více informací naleznete v sekci "Množstevní slevy" na našem webu.
Nabízíme doručení prostřednictvím společnosti PPL, Zásilkovna a Balíkovna a to jak na výdejní místa, tak přímo na adresu.
Většinu objednávek doručujeme do 1-3 pracovních dnů. Pokud vytvoříte objednávku do 10:00, většinou bude doručena již následující pracovní den.
Ano, po odeslání objednávky obdržíte e-mail s číslem pro sledování zásilky.
Dostupnost je uvedena u každého produktu. Pokud je skladem, zboží odešleme ihned. U zboží „na objednávku“ je uveden přibližný termín dodání.
Nabízené tetovací potřeby jsou určeny pro profesionální použití, jsou tedy vhodné pro využití v profesionálním salonu.
Ano – nabízíme barvy od prověřených značek, které splňují aktuální legislativu EU (např. REACH). Najdete u nás jak standardní inkousty, tak barvy pro tréninkové účely. Pří tetování na lidskou pokožku si vždy ověřte, že daná barva je označena příznakem EU REACH.
Ano – nabízíme kompletní tetovací sady, které obsahují vše potřebné pro začínající tatéry. U produktů vždy uvádíme, pro koho je produkt vhodný.
Ne, objednávat můžete i bez registrace. Nicméně doporučujeme si účet vytvořit – získáte tak přehled o historii objednávek, možnost opakovat nákupy jedním kliknutím, sledovat stav aktuální zásilky a také dostávat informace o novinkách a slevách jako první.
Klikněte na „Přihlášení“ v pravém horním rohu a zvolte „Zapomenuté heslo“. Zadejte e-mail, který jste při registraci použili, a my vám zašleme odkaz pro nastavení nového hesla. Pokud se nedaří, napište nám – rádi pomůžeme.
Na věrnostním systému pro zákazníky aktuálně pracujeme. Do zabalených objednávek navíc často přidáváme také kupony na slevu na následující objednávky.
Máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. Zboží musí být nepoškozené, nepoužité a v původním obalu. Stačí nám napsat e-mail, my vám zašleme instrukce k vrácení.
Napište nám popis problému na info@tattoohub.cz a přiložte ideálně i fotky. Reklamace vyřizujeme co nejrychleji – obvykle do 14 dnů. Po domluvě vám zašleme reklamovaný produkt zpět, nebo vyměníme kus za nový. Více informací naleznete v sekci Reklamační řád.